Klasy

Ze względu na to, iż akcja dzieje się w grze rpg, dlaczego nie dodać tu paru klas? Oto one:
  • Wojownik
Wojownik to rycerz, fechmistrz, żołnierz i miłośnik bójek. Jego życie wypełnia poznawanie broni i taktyki. Można go spotkać nie tylko na polu bitwy, ale również walczącego twarzą w twarz z potworami. Dobry wojownik musi być silny i zdrowy - inaczej ma nikłe szanse na przetrwanie. Najważniejsze statystyki to Siła, Zręczność i Kondycja. Specjalizują się w walkach bronią białą oraz w zaklinaniu swoich ostrzy i to właśnie z nimi związane są ich specjalne umiejętności.
  • Łowca 
Łowca to wojownik, myśliwy i leśnik. Biegle posługuje się bronią i jest wytrawnym znawcą lasu. Często chroni i pomaga zagubionym wędrowcom i uczciwym wieśniakom. Łowca musi być silny, mądry i znać naturę, by żyć pełnią życia. Podobnie jak u wojownika jego klasa wymaga sporej Siły, Zręczności i Kondycji, ale Łowcę musi wyróżniać także wysoka inteligencja. Są blisko związani z naturą, więc to właśnie z nią związane są ich specjalne umiejętności
  • Kapłan/Uzdrowiciel 
Kapłan zaspokaja duchowe potrzeby wspólnoty. Jest zarówno obrońcą, jak i uzdrowicielem. Nie jest jednak niechętny walce. W przypadku zagrożenia złem kapłan bez wahania odnajdzie je i zniszczy. Specjalizują się w magii leczniczej oraz alchemii. Ich wyjątkowe umiejętności są związane właśnie z tymi dwoma kategoriami.
  • Mag
Mag to mistrz magicznej energii, wykorzystujący ją i kształtujący w czary. Aby móc jednak to czynić, musi studiować dziwne języki i poznawać tajemnice - innymi słowy poświęcać większość swojego czasu na magiczne badania. Magowie wykorzystują swą wiedzą i mądrość. Rzadko kiedy poszukują przygód jeśli u ich boku nie stoją wojownicy lub zbrojni. Istnieje wiele różnych rodzajów szkół magii, dlatego też jest wiele typów magów. (Musisz wybrać jeden konkretny typ magii, którym będzie posługiwała się twoja postać)
-Mag ochronny - specjalizuje się w zaklęciach ochronnych i wspomagających.
-Mag przywołań - specjalizuje się w tworzeniu istot i przedmiotów, które go wspierają.
-Mag poznania - specjalizuje się w czarach wykrywania i przewidywania.
-Mag zauroczeń - specjalizuje się w manipulowaniu umysłami istot żywych.
-Iluzjonista - Mag specjalizujący się w tworzeniu iluzji, które mylą i rozpraszają przeciwników.
-Nekromanta - Mag specjalizujący się w wykorzystywaniu śmierci i umarłych.
-Mag przemian - specjalizuje się w zaklęciach zmieniających fizyczną rzeczywistość.
  • Złodziej
Złodziej to zręczny łotrzyk, który stara się osiągnąć własne cele - dobre lub złe. Jego znakami rozpoznawczymi są spryt, zwinność i ciągłe krycie się w cieniu. Tylko od złodzieja zależy, czy wykorzysta swe talenty przeciw niewinnym wędrowcom, bogatym kupcom, potworom lub gnębiącej biedaków władzy. Ich specjalnością są cienie i sztuczki utrudniające wykrycie.
  • Bard
 Bard również jest łotrzykiem, ale znacznie różniącym się od złodzieja. Jego siłą jest wdzięk i urocza osobowość. Z ich pomocą oraz z pomocą dowcipów kroczy przez świat. Bard to utalentowany muzyk i chodzący magazyn plotek, opowieści i wiedzy. Wie nieco o tym, co spotkał na swej drodze. Zna się właściwie na wszystkim, ale w niczym nie jest mistrzem. Wielu bardów to łajdacy, ale mimo to ich opowiesci i pieśni są z radością witanie niemal wszędzie.


Opisy pochodzą ze strony:  http://www.gildiarpg.pl/klasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz